I'm Back

det var ett tag sedan kan jag lova.
det har hänt en hel del, min första kurs är avklarad och GODKÄND!
skolan är mysig, många bra i klassen.
Men det är mycket just nu, det är seminarium efter seminarium och det ska ske ett x  antal examinationer innan denna kurs är slut..
men det är kanske roligt..  ;)
.
.
men jag saknar Göteborg insåg jag alldeles nyss.
jag saknar att åka spårvagn, jag saknar att ha en kvart in till centrum, jag saknar jobbet, jag saknar Katja!
jag har inte riktigt tänkt på Göteborg så mycket faktiskt sen jag flyttade hem.
jag har bott hemma 2 månader och 2 dagar - det är helt stört vad tiden går fort - gaaaaaaalet!
nu ska jag gå och plugga och drömma vackra drömmar om Göteborg!
.
I'll be seeing you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0