any way you want it

Jag har inte berättat så mycket vad som hänt den senaste tiden och det har både hänt mycket och lite saker - logiskt?
men jag har haft ganska fullt upp den här månaden och har därefter inte mått så bra egentligen.
men nu har jag en paus på ett par dagar, men då har jag tänkt att plugga som en tok - tenta om 2 veckor.
men jag hade min sista föreläsning igår och det kändes otroligt skönt!
så nu blir det en sommar full av jobb här nere och jag hoppas på en hel del mys med vänner.

och jag vet inte om jag har skrivit det här.. men sen i augusti så flyttar jag hem igen.
det ska faktiskt bli otroligt skönt.
Jag trodde verkligen när jag flyttade hit att jag skulle stanna i denna underbara stad.
men jag har väl inte riktigt känt mig hemma här.
jag saknar alla dem där hemma alldeles för mycket för att stanna kvar.
Dem 7 månader som det blir tills augusti har gjort mig så många erfarenheter rikare.
Jag ångrar inte att jag flyttade hit, det har varit så givande för mig på så många olika sätt.
Och medans jag har varit 35 mil ifrån min famij så har jag också varit 35 mil närmare min otroligt fina vän Katja och bara det har gjort den här resan värt det.
jag har inte riktigt bestämt mig över vad jag ska göra i höst, kanske blir det jobb, kanske blir det studier eller så kanske jag bara tar det lugnt och drömmer mig bort så länge, vi får helt enkelt se.
Detta låter som ett farväl men Göteborg har fortfarande 3 månader att visa vad det har att erbjuda mig på.
låter inte det awesome eller vad.
så otroligt fin kvalité, HA!

♥rebecca

Kommentarer
Postat av: Moll

SNYGG bild becca <3

2011-05-30 @ 14:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0