Hello Again

Här sitter jag fast jag egentligen borde städa/diska/rensa kylskåpet.
jag får nämligen finbesök imorgon utav dem bästaste av människor - min familj!
men första dygnet blir dem faktiskt utan mig, jag ska jobba jour.
men jag tror dem klarar sig!

det ska iaf bli übermysigt.
vi ska bl.a. gå på liseberg, åka ut till skärgården här i Göteborg
och Effe och jag ska se på Harry Potter bion tillsammans.
Gud vad jag har väntat på att hon ska komma ner så vi ska kunna se den tillsammans - vi har sett allihopa tillsammans på bio och en sådan tradition kan man ju inte bryta, speciellt inte när det är sista filmen NÅGONSIN!

men men, nu ska jag nog ta och göra lite nytta.
jag vill ju faktiskt inte att det ska se ut som en svinstia här.

sådetså.

äsch, nu tar jag fram kvasten och städare lite.

hoppas ni har det lika roligt som jag,
MOHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0