ursäkta mig

jag har varit riktigt usel på senaste tiden gällande bloggandet, det beror på både jobb och att världens bästa familj varit nere och hälsat på.

Vi har solat och badat vid havet och varit på liseberg bl.a.
men i förmiddags så åkte dem hem! 
men det vart faktiskt inte ett tårdrypande farväl.. 
Kanske för att Jennifer kommer ner igen nästa helg och tar tvillingarna med sig (myspys) 
och sedan efter ett par dagar så flyttar jag faktiskt hem! 
helt stört är vad det är. 
jag kommer bara bo i Göteborg i ca. tre veckor till. OMFG.
samtidigt som det är skönt att flytta hem igen, så tycker jag också att det är väldigt ledsamt!

så nu vet ni att jag lever iaf och det är ju tur det!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0