Jag är nog inte det du drömmer om men jag är det du ser

Jag var lite dramatisk igår.. SORRY.
mitt liv är inte förstört för all framtid.
Jag fick ett besked som ställde till det lite så jag var lite ledsen så jag överdramatiserade lite.

idag mår jag relativt bra, men jag är super super trött.
kanske för att jag pratade med Petra halva natten.

idag blir det tvätta, städa, diska, handla & plugga.
usch - sjukt tråkig dag.
men det måste göras för att i helgen kommer Effe och tvillingarna ner och hälsar på.
och jag jobbar jour imorgon så jag kommer inte hem förens på fredag och då kommer jag vara as trött och sen ska jag kanske jobba på lördag innan dom kommer ner.
så det är bara idag som jag är säker att jag hinner med detta.

aja bara dags att sätta igång.
ha en härlig dag Amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0