HOME!

Jag har varit hemma nu i tre hela dagar, det är helt stört!
det är galet skönt att vara hemma men det är också lite skumt att inte veta när jag får se Göteborg igen.
Det har på sett och vis gett mig så mycket och jag känner mig faktiskt hemma där! men jag tycker det är superskönt här!
.
I tisdags så var jag med Julia&Sofia och idag så har jag varit med Petra hela dagen + att jag har varit på ett möte på strumpboden, så jag kommer börja jobba helg igen där vid sidan av skolan så det blir nog bra, så att man får in lite cash, you know! ;)
.
för tillfället sitter jag vid effes dator hon har fått från skolan.. - MacBook Pro - fancy värre!
så här bjuder Effe och jag en bild på oss två!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0